Η σημασία της απλότητας

“Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις σε ένα παιδί 6 ετών, δεν το γνωρίζεις καλά.”, δήλωσε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν. “Η απλότητα είναι η κεντρική ιδέα της αληθινής κομψότητας.” δήλωσε η Coco Chanel και “Μερικές φορές οι ερωτήσεις είναι πολύπλοκες αλλά οι απαντήσεις είναι πραγματικά απλές.” δήλωσε ο Δρ Seuss. Έτσι, καταλήγουμε στο θέμα για το οποίο πρόκειται να μιλήσουμε σήμερα. Πώς να κάνουμε το Marketing…. απλή διαδικασία.

simplicityΔύο πράγματα είναι σχεδόν σε όλους γνωστά, όταν ερωτηθεί κάποιος για το προϊόν, την υπηρεσία ή ακόμα και για την επιχείρησή του. Πρώτον, η απάντηση είναι αδικαιολόγητα μεγάλη και δεύτερον το περιεχόμενό της απάντησης σχεδόν ποτέ δεν καλύπτει την ερώτηση. Φαίνεται περισσότερο σας ο σκοπός της απάντησης να είναι ο εντυπωσιασμός του άλλου παρά η κατανόηση των πλεονεκτημάτων ή των λειτουργιών ενός προϊόντος.

Ο Leonardo Da Vinci είπε πως «η απλότητα είναι η απόδειξη της απόλυτης σοφίας». Και γιατί είναι σημαντική η ΑΠΛΟΤΗΤΑ;

Θα σας φέρνει πίσω στην ουσία των πραγμάτων και στον πυρήνα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Θα είναι πιο εύκολο οι πελάτες σας να καταλάβουμε τι κάνετε, μπορούν να το θυμούνται καλύτερα και είναι πιο εύκολο εντέλει να πάρουν την απόφαση αγοράς.

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να επιτευχθεί απλότητα;
Απαιτείται περισσότερος χρόνος (όχι λιγότερος) για να κάνετε τα πράγματα πιο εύκολα, πιο απλά και σύντομα, καθώς πρέπει να συλλάβετε την ουσία του προϊόντος ή της υπηρεσίας για την οποία θέλετε να μιλήσετε.

Συμβουλή για ένα «Απλά πετυχημένο Marketing»:
Προσπαθήστε να εξηγήσετε τι κάνει η επιχείρηση, το προϊόν ή η υπηρεσία που παρέχετε σε μία πρόταση. Ξεκινήστε με 50 λέξεις, μειώστε τις στις 25, στις 10 και καταλήξτε εντέλει σε 5. Θα δείτε εμπράκτως πως από το γενικό πηγαίνετε στο ειδικό και καταλήγετε στην ουσία των πραγμάτων.