Ποια η αξία του Like για τις σελίδες του Facebook;

Όμιλοι επιχειρήσεων, εταιρίες, οργανισμοί, Brands, ακόμα και πρόσωπα που επιδιώκουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα, αποτελεσματική διαφήμιση και Interaction με το κοινό τους επιλέγουν να λειτουργούν όλο και πιο δυναμικά από τα Social Media. Καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια και συχνά μεγάλο budget ώστε να κερδίσουν το ποθητό «Like» ή «Share» στο Facebook.

Ποία είναι όμως στην ουσία η αξία τους για την σελίδα ή τη δημοσίευση σας;

facebook likeΜεγάλη εταιρεία ερευνών στην Ελλάδα ρώτησε απευθείας τους επισκέπτες των Facebook Pages για την αξία του Like, για τις συνήθειες, την γνώμη τους αλλά και τους λόγους για τους οποίους ενεργούν με αυτό το action σε μια σελίδα. Η έρευνα διεξήχθη πρόσφατα με ερωτήματα που απευθύνθηκαν σε 1.000 χρήστες του Facebook και ανέδειξε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για τους λόγους του Interaction των χρηστών με τις Facebook pages.

 

To interaction των χρηστών με τις Facebook pages:

  • 82% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι σελίδες του Facebook είναι ίσως ο καλύτερος «τόπος» για την διαδραστικότητα των χρηστών με το Brand.
  • 35% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι εταιρίες ανταποκρίνονται σε ερωτήματα τους πολύ πιο άμεσα μέσω των Facebook pages παρά από κάθε άλλο μέσο.
  • 50% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι μια Facebook page είναι πιο χρήσιμη από το αντίστοιχο website της εταιρίας ή του προϊόντος.

Η αξία του Like σε Facebook pages:

Όσον αφορά την διαδραστικότητα του επισκέπτη στην Facebook page και την επιλογή του «Like», το 48% των ερωτηθέντων κάνουν «Unlike» σε σελίδες που ανεβάζουν με μεγάλη συχνότητα posts. Επίσης το «Unlike» πραγματοποιείται όταν ο χρήστης δεν είναι πλέον ευχαριστημένος με το brand ή δεν έχει εξυπηρετηθεί σε κάποιο από τα στάδια της επαφής τους με αυτό.

Οι πιο συχνοί τρόποι διαδραστικότητας των χρηστών με μια σελίδα Facebook είναι η εκτύπωση ή η εξαργύρωση κουπονιών και εκπτώσεων, η επιλογή του «Like», η τοποθέτηση σχολίου σε posts αλλά και η ενημέρωση για νέα προϊόντα.

Η έρευνα έδειξε ότι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για να ακολουθήσει ένας χρήστης κάποιο Brand στο Facebook είναι και η εξοικονόμηση χρημάτων. Από τους ερωτηθέντες , το 66% μετά το «Like» σε Facebook pages εξοικονόμησε πάνω από 20€ και το 17% πάνω από 100€.

Κατά πόσο συμφωνείτε με τα στοιχεία και τα αποτελέσματα της έρευνας;
Ποια είναι η δική σας εκτίμηση και εμπειρία για την αποτίμηση των «Like» στις σελίδες του Facebook;